Josefin DeivingSjälvutveckling - Samhälle - Ondska och Kärlek

ARBETSLIV: Att vara sitt personliga varumärke

Jag har bytt hemsida/blogg.. Ja igen! Vid det här laget är jag nog inne på min 5:e.
Men det blir allt mer viktigt vem du är på nätet. Arbetsgivare Googlar dig, killen du just lärt känna ❤️ Googlar dig, har du uttalat dig i en tidning blir du Googlad – säger något i någons tråd på Facebook osv osv..

Ja det blir helt enkelt mer och mer viktigt vem du är på nätet och enda sättet att själv styra bilden av sig är att själv är att bygga den själv ☝️ och lägga sin egen bild av sig själv framför de gamla party-bilderna på dig 🥴 som kanske också florerar på nätet… (#Fail)

Men ska man bygga en hemsida eller ett varumärke på nätet så måste man också veta sin ”kärna” vad som är det som gör just mig speciell och därefter bygga sin närvaro på nätet runt det 👩‍💻

Så vem är jag? 
Jag gillar och skriva, jag gillar att resonera kring nutiden, jag gillar teknik och jag gillar att självutvecklas och resonera kring 💔 ondska och kärlek. ❤️

Vad utgör ditt personliga varumärke på nätet? När Googlade du dig själv senast?


Upptäck mer från Josefin Deiving

Prenumerera för att få de senaste inläggen till din e-post.

Written by
Josefin Deiving

Kommentera

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

Josefin Deiving

Prenumerera på min RSS